.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جلسه شوراي روابط عمومي‌هاي مازندران با حضور قناعت

معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران گفت: متاسفانه بکارگیری نیرو های ناکار آمد در روابط عمومی های ادارات از گذشته تاکنون همچنان وجود دارد به طوری که مدیران از نیرو هائی که در سایر بخش ها قابلیت ندارنددر ورابط عمومی ها استفاده می کنند.

به گزارش ایسنا ،جواد قناعت عصر یکشنبه در گرد همائی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرائی ،فرمانداران و شهرداران استان افزود: متاسفانه از نظر این دسته از مسئولان کار روابط عمومی ها تنها به نصب چند پلاکارد و پارچه نوشته خلاصه می شود.

وی گفت: این رفتار و تفکر درست نبوده زیرا واحد روابط عمومی در هر اداره و سازمان جزء مهمترین واحد ها بوده و مسئولان روابط عمومی نیز وظیفه خطیری را به عهده دارند.

قناعت با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری و جدی گرفتن بحث اطلاع رسانی گفت: «اگر بخواهیم ضعف دولت نهم را در بحث اطلاع رسانی بررسی کنیم از بعد ارزشی نه تنها این کار ضعف محسوب نمی شود بلکه بسیار خوب است زیرا در مسائل دینی خویش معنقدیم که اگر کار خوبی انجام می دهیم نباید آن را در بوق و کرنا کرد.»

وی افزود: اگر قرار باشد جدای این دید نگاه کنیم باید بگوئیم که در بحث اطلاع رسانی ضعیف عمل کردیم و این نقطه باید با تلاش و کوشش بیشتر جبران شود.

وی در ادامه گفت: اینکه طی 3 سال خدمت دولت نهم در مازندران 52 درصد کار های عمرانی به پایان رسیده است و از 6 هزار و111 مصوبه در دور اول سفر ریاست جمهوری در استانها بیش از 80 درصد آن پایان یافت و یا در حال اجراست کار بزرگی است که نیازمند اطلاع رسانی بیشتر است.

به گزارش ایسنا،معاون استاندار مازندران خواستار اطلاع رسانی به روز و هنرمندانه ، تعامل با رسانه ها ، پرهیز از نگاه شخصی وجریانی در تعامل با مردم ورسانه ها، خوراک دهی به همکاران مجموعه خود، انعکاس سریع وبه موقع و همراه با تحلیل ، بالا بردن سطح آگاهی و رصد نمودن دقیق نشریات و رسانه ها توسط مسئولان و روابط عمومی ها شد و گفت: یک از وظایف اصلی کارگزاران نظام پاسداری از اهداف و تقویت نظام است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.